Opel are probleme mari: numărul uriaș de vehicule rechemate în service
Constructorul auto german Opel a decis să recheme în service un număr mare de vehicule, informează un articol publicat în cotidianul german Handelsblatt, preluat de Reuters.
Opel a rechemat în service aproximativ 194.000 de automobile modelul Insignia, din cauza unor posibile probleme la sistemul de frânare.
Sunt vizate automobilele Insignia produse între 2018 şi 2020. Un purtător de cuvânt de la Opel a confirmat pentru Handelsblatt operaţiunea de rechemare, care a fost iniţiată de Autoritatea federală de transport din Germania. Unitatea de control ABS a vehiculelor afectate urmează să beneficieze de un update software.
Potrivit Handelsblatt, în anumite condiţii, distanţa de frânare a automobilelor Insignia poate creşte dacă compensatorii hidraulici de frânare nu sunt activaţi. Deocamdată nu au fost raportate incidente care să implice rănirea unor persoane sau pagube materiale ca urmare a acestor probleme.
Rechemarea la service a automobilelor modelul Insignia vine la o săptămână după ce Opel a demarat o acţiune similară pentru peste 200.000 de automobile Corsa.
Sunt vizate automobilele Insignia produse între 2018 şi 2020. Un purtător de cuvânt de la Opel a confirmat pentru Handelsblatt operaţiunea de rechemare, care a fost iniţiată de Autoritatea federală de transport din Germania. Unitatea de control ABS a vehiculelor afectate urmează să beneficieze de un update software.
Potrivit Handelsblatt, în anumite condiţii, distanţa de frânare a automobilelor Insignia poate creşte dacă compensatorii hidraulici de frânare nu sunt activaţi. Deocamdată nu au fost raportate incidente care să implice rănirea unor persoane sau pagube materiale ca urmare a acestor probleme.
Rechemarea la service a automobilelor modelul Insignia vine la o săptămână după ce Opel a demarat o acţiune similară pentru peste 200.000 de automobile Corsa.
Pe urmele Tesla
Tesla recheamă aproape 1,1 milioane de vehicule din SUA pentru geamuri acționate electric, care ar putea să nu reacționeze corect după detectarea unui obiect, potențial ciupind un ocupant și crescând riscul de rănire.
Retragerea acoperă anumite vehicule electrice 2017-22 Model 3, 2020-21 Model Y și 2021-22 Model S și X. Vehiculele nu respectă cerințele standardului federal de siguranță pentru vehicule cu motor nr. 118 pentru sistemele de ferestre acționate electric, conform NHTSA.
Tesla i-a spus celui mai important organism de reglementare a siguranței auto din Statele Unite că, din 16 septembrie, nu are cunoștință de nicio reclamație de garanție, rapoarte de teren, accidente, răni sau decese legate de acest defect.
Începând cu 13 septembrie, vehiculele aflate în producție și în izolare înainte de livrare au primit o actualizare software care setează geamurile acționate electric la cerințele specificate în standardul de siguranță. De asemenea, Tesla va implementa actualizarea software over-the-air pentru restul vehiculelor afectate, pentru a asigura conformitatea.
Producătorul de vehicule electrice a spus că se așteaptă să înceapă să notifice magazinele și centrele de service Tesla. Proprietarii vor fi anunțați pe 15 noiembrie.